Zdravá strava ke snížení váhy by měla být součástí komplexního programu. Proto má pyramida vespod vrstvu navíc pro fyzickou aktivitu. Ukazuje, že 30 minut pohybu za den je důležitých pro zdravý životní styl. Metabolismus využívá více energie pro lidské svaly než pro lidské tukové buňky. Proto vám druhý krok, tj. ‘více se hýbat’, pomůže zhubnout.

  • Tipy pro cvičení:
    30 minut fyzického cvičení kombinovaných s dietou jsou klíčem k úspěšnému snížení váhy. Jednoduché pohyby každý den vám pomohou splnit denní doporučenou dávku cvičení.
    • Běžte si zaplavat nebo se s kamarádem / kamarádkou zapište do tanečních kurzů.
    • Při telefonování neseďte, ale choďte.
    • Spíše než výtah, používejte schody.
    • Pokud jedete výtahem, vystupte o poschodí dříve a zbytek dojděte.
    • Domácí práce jsou dobrým způsobem, jak spalovat kalorie, takže si vezměte vysavač, smeták a hadry!
    • Práce na zahrádce je také výborným způsobem, jak spálit několik kalorií, takže již neváhejte a jděte ven na zahrádku či posekat trávník!
    • Zvykněte si parkovat na nejvzdálenějším parkovacím místě, když jedete nakupovat.
    • Udělejte si radost a vydejte se na nákupy, krátkou rychlou chůzi můžete spálit až 200 kalorií.
    • Zapomeňte na auto nebo veřejnou dopravu: jděte si koupit chléb pěšky nebo na kole. Pokud bydlíte ve městě, vystupte o jednu či dvě stanice dříve.
    • Protahujte si svaly kdykoliv (v kanceláři, veřejné dopravě). Když umýváte nádobí, stůjte na špičkách, to vám pomůže vytvarovat lýtka!